MANIFEST UNIEWAŻNIAJĄCY
W dniu 6 lutego 2000 unieważniliśmy granice istniejące dotąd między reklamą a Sztuka Wysoką.
Reklama jest sztuczna i Sztuka Wysoka jest sztuczna.
Dobrze jest tworzyć Sztukę Wysoką, która jest reklamą.
W tym celu należy wziąć dany towar i osadzić go na zawsze w absurdzie Sztuki Wysokiej.
Dobra reklama to taka, którą niewielu rozumie a reszta jest zafascynowana.
Dobra Sztuka Wysoka to taka, którą wszyscy są zafascynowani, a niewielu rozumie.
Łódź Kaliska będzie uprawiać Sztukę Wysoką o Reklamie, bo przy reklamie jest dużo pieniędzy, a przy Sztuce Wysokiej mało.
Przy reklamie przebywa jeszcze więcej pięknych kobiet, i to nam również odpowiada.
W reklamie musi być więcej kobiet o wielkim biuście – tę sprawę należy poruszać na każdym zebraniu.
Produktom przyda się nieśmiertelność, ponadczasowość i uogólnienie.
Sztuce Wysokiej przyda się tymczasowość, trywialność i dosłowność.
Łodzi Kaliskiej przydadzą się pieniądze po tylu latach.
Muzeum Łódź Kaliska