NEW POP. GEHENNA DOBROBYTU. 2000–2006

Co nieco o NEW POP

MANIFEST UNIEWAŻNIAJĄCY

 

W dniu 6 lutego 2000 unieważniliśmy granice istniejące dotąd między reklamą a Sztuka Wysoką.

Reklama jest sztuczna i Sztuka Wysoka jest sztuczna.

Dobrze jest tworzyć Sztukę Wysoką, która jest reklamą.

W tym celu należy wziąć dany towar i osadzić go na zawsze w absurdzie Sztuki Wysokiej.

Dobra reklama to taka, którą niewielu rozumie a reszta jest zafascynowana.

Dobra Sztuka Wysoka to taka, którą wszyscy są zafascynowani, a niewielu rozumie.

Łódź Kaliska będzie uprawiać Sztukę Wysoką o Reklamie, bo przy reklamie jest dużo pieniędzy, a przy Sztuce Wysokiej mało.

Przy reklamie przebywa jeszcze więcej pięknych kobiet, i to nam również odpowiada.

W reklamie musi być więcej kobiet o wielkim biuście – tę sprawę należy poruszać na każdym zebraniu.

Produktom przyda się nieśmiertelność, ponadczasowość i uogólnienie.

Sztuce Wysokiej przyda się tymczasowość, trywialność i dosłowność.

Łodzi Kaliskiej przydadzą się pieniądze po tylu latach.

Muzeum Łódź Kaliska